Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için Halıcı Süt Ürünleri’nden yapmış olduğunuz bütün alışverişler bizim için ayrı önem taşıyor. Ürünlerimizi taze ve güvenilir sağlam ambalajlarda gönderimini sağlamaktayız. Kargoda herhangi bir problem yaşandığı takdirde bizimle 7 gün içinde iletişime geçebilir ve ürünlerinizin değişimini sağlayabilirsiniz.
Ürünlerinizden kaynaklı yaşanan problemlerde bizimle WhatsApp destek hattımız (05399542786) veya info@halicisuturunleri.com.tr adresinden de bizlerle iletişim kurabilirsiniz.
Süt ve süt ürünlerinde sevkiyatta oluşabilecek ezilme, bozulma gibi istenmeyen bir durum görüldüğü zaman, ürün ambalajı bozulmadan ve kargonun geldiği gün ürün resminin çekilerek info@halicisuturunleri.com.tr’ye iletilmesi gerekmektedir. Süt ve süt ürünlerinde iade olmayıp kullanılmayacak durumda olan süt ve süt ürünleri müşteriye gönderilmeyecektir.
Ürün lezzetini beğenmeme durumunda iade söz konusu değildir.
Süt ve süt ürünleri dışındaki iade etmek istediğiniz ürünlerin, kargo ücreti müşteriye aittir.
İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeler ürün bize ulaştıktan sonraki 10 gün içerisinde iletilmektedir.
Bundan sonraki süreci bankanızdan takip edebilirsiniz.
* İADE ÜRÜNLERİNİZİ MUTLAKA İADE SEBEBİNİZİ BİLDİREN BİR NOT EKİ VE ORİJİNAL AMBALAJINDA VE FATURANIN ASLI İLE BİRLİKTE AŞAĞIDA BELİRTİLEN ADRESE GÖNDERİNİZ.
385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!
Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
– İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
– Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satıla bilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilemez.
– İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise ürünü kargo görevlisi yanında kontrol ederek tutanak tutturmanız ve teslim almamanız gerekmektedir. Bu takdirde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti ALICIYA aittir.